söndag 30 mars 2008

Osug

Jag är sjukt osugen på vad jag ska göra imorn. Jag ska nämligen ut på praktik, VFU eller vad ni nu väljer att kalla det. Mina elever har samma litteratur som jag har på universitetet, som jag inte är klar med och som jag inte tagit in alla aspekter av än. Får se hur det går.

I helgen har jag spelat innebandy och varit på country- och whiskykväll hos Macke, det var skönt som fan. Idag vaknade jag sent, och har haft "dagen före resa"-känsla och i stort sätt väntat på att få komma iväg trots att jag inte är sugen. Bara få det överstökat. Fem veckors fångenskap för ett och ett halvt års frihet. Värd investering.

Spänningsvärken har kommit tillbaka också, det är inte behagligt. Bara hoppas att den går över snart, har haft den alldeles för länge. Inte okej.

1 kommentar:

Unknown sa...

"Fem veckors fångenskap för ett och ett halvt års frihet."
Vad menar du?:)