fredag 4 april 2008

Praktik

Just nu håller jag på med min femveckors praktikperiod, bor i typ ett dorm room på kanske 10 kvadratmeter tillsammans med Anders, och är upptagen mellan åtta och fem på dagarna ungefär. Slitsamt, men samtidigt kul och förbannat lärorikt. Att jag även jobbar hårt för att få åka med den klass jag håller lektioner för till Bryssel på studieresa gör det till en sötare affär. Blir ballt som fan.

Imorn är det bandy och tvätt på menyn, och på måndag ska det spelas bandy med lärarlaget. Det blir galet.

Dock måste jag erkänna att vi inte har så mycket att göra på kvällarna i västervik, och har bara tillgång till 1an, 2an och 4an på teven, så filmtips mottages gärna.

1 kommentar:

Isabelle sa...

http://uk.youtube.com/watch?v=ITGrN2VUVcY

här har du. kan du behöva där nere i västervik.