lördag 1 mars 2008

Kalsongkris och vodkasvettningar

Jag har lite kris just nu. Har ett par kallingar kvar i lådan, och ingen ledig tvättmaskin, för att Ryd saknar bokningssystem för sagda tvättstuga. Jag vill kunna boka tvättstugan. Nu blir det antingen nattvätt efter trevligheterna hos J, eller tidig morgontvätt imorgon söndag.

Resturantbesöket var trevligt igår, det var lätt värt de där 330 bagisarna det gick på totalt. Buffe är lite av en personlig favoriträtt faktiskt. Sen hamnade vi hos Joel, tog oss lite singstar och drinkar/öl. Jag är ingen sångare lärde jag mig. Vi passade även på att se den senaste Rambo-rullen. Tur att den bara är en timme coh tjugo minuter, annars hade det inte gått.

Jag har dock ingen bakfylla idag, men rätt rejäla vodkasvettningar, som är min kropp som försöker göra sig av med slaggprodukter. Jag är skapligt trött.

Inga kommentarer: