onsdag 19 mars 2008

Seminarium och sömn

Idag har jag haft seminarium. Första schemalagda aktiviteten på en vecka ungefär, var rätt roligt även om cykelfarbrorn och vesslan pratade för mycket, som de alltid gör. Seminariet rörde sociologi och Zygmunt Baumans teorier om arbete och konsumtion, högst intressant.

Sömn är ett annat kapitel. Ett kort ett. Inte sovit särskilt mycket alls den här veckan. Somnade fan 0540 i måndags morse, inte okej. Jag är rätt trött, och nu även rätt kaffestinn efter en sådär 6-8 koppar idag. Kaffe är gott.

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag ligger i att jag återupptäckte de fantastiska spelen Fallout 1 och 2, som jag hardcore-spelat sen i söndags eftermiddag. Hysteriskt roligt. Idag far jag dock till människobyn över påsk, och kommer inte tillbaka förrns måndag. Skönt att få mat, då mina finanser är körda i botten och det hade blivit jävligt knapert annars.

Inga kommentarer: