torsdag 27 mars 2008

Well, fuck

Idag är ingen bra dag. Det var dock trevligt framt till ungefär 8 imorse, då jag var på föreläsning på uni, för att sen ha en tretimmarspaus innan nästa föreläsning. Har åkt på modern till alla förkylningar i näsan, så pga snytandet snöt jag ut blod-snor-blandning och mina näsborrar har antagit en pikant röd färg. Jag mår vad man på ren svenska kan kalla rätt pissigt.

Svar på brevet kom idag också, inte över telefon, som jag väntade mig, utan via MSN. Det var som sagt oväntat, och rörde upp mycket som jag trodde jag hanterat. Så jag mår sådär på minst två sätt. Att alla runt mig dessutom verkar hooka upp, eller har hookat upp för ett tag sen. Men det är skit samma. Jag är fucking Mark "Rents" Renton. Jag firade mitt vackra förfall med att röka mig en cigarett inomhus.

Det lär ju bli skrivet på min bokjävel ikväll i alla fall. Oh vad jag älskar livet. Oh vad jag inte vill åka till förbannade Västervik och behöva ligga på topp i fem fucking veckor i sträck för att fixa praktiken. Fan. Jag vill sätta en kula mellan ögonen på varje panda som inte knullar för att rädda sin art.

Ett officiellt tack utgår till Isalu. Hon vet varför.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Anytime, såklart.