lördag 8 mars 2008

Fan mate! du måste rädda oss

Dagens rubrik är kryptisk. Lika kryptiskt som det smset jag tydligen skickade iväg runt 0208 imorse, till min kära moder. Vilka "oss" är samt vad vi tydligen behöver räddas för är för mig ett mysterium.

Idag mår jag bättre än vad jag förtjänar efter två flaskor cava och eventuellt andra blandade godbitar ur ett alkoholsortiment. Men vi var galna igår på [HG], tydligen hade Jögga fått för sig att vomera hemma hos HC och sedan kidnappat hans säng. Värt. Själv festade jag tydligen i min trappuppgång efter [HG] med ett gäng erasmusitalienare, fråga mig inte varför. Det ligger hur som helst fimpar nere vid postlådorna, så jag gissar att det gick vilt till.

Idag ska det spelas innebandy. Jag undrar hur det ska gå, med tanke på att min bakfylla bör börja blomma ut vilken sekund som helst. It's not gonna be pretty.

Inga kommentarer: