lördag 15 mars 2008

Schlager

Jag måste erkänna att jag såg sista typ 45 minutrarna av Schlagern. Fel låt vann enligt mig, Amy borde vunnit, en dansant låt med bra tryck (om jag nu ska uttala mig om schlagergenren över huvudtaget). Nu tittar jag på the Matrix istället, och funderar över om jag ska göra en gif-bild och senare en tatuering med anknytning till den, Fear and Loathing in Las Vegas och Donnie Darko, samt Alice i Underlandet. Nationen jag bor granne med kör för fullt, hör dem genom min vägg. Rätt osugen på det faktiskt.

Behöver Ungefär 1800 bagis också, så jag kan köpa loftsängstomme och spara plats i min lilla lilla lägenhet. Får se hur det blir med det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oi! Jag har en(den samma antagligen)loftsäng du kan ta!
Den står ihoppackad hos Farsan :)

Isabelle sa...

ey mattias, vart har du tagit vägen nånstans?