tisdag 25 mars 2008

Diverse

Nu sitter jag i mitt residens igen, efter en påskhelg i Stockholm. Har väl, helt ärligt, inte gjort särskilt mycket mer än jag brukar, det vill säga druckit kaffe, chillat, försökt skriva en hemtentamen och tagit det allmänt lugnt. Det påpekades dock sen förra posten att Mak inte hävdade att Apocalypse Now: Redux var över fyra timmar, utan tre timmar och femtiosex minuter. Ber om ursäkt för faktafelet. Imorn börjar skolan igen, det blir intressant att se hur det blir att jobba i så kallat samhällsvetenskapligt projekt. Säkert en barnlek, i alla fall om man jämför det med VFUn som börjar nästa måndag. Nu skall jag snart börja skriva på ett brev dock, något som har gnagt mig i över två månader ska bli gjort. Det kommer troligtvis inte bli vackert, gott folk.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sweetness! VFU.. saknar't.. vart ska du vara?