söndag 2 mars 2008

Frosseri

Jag kommer, på grund av helgens händelser, framöver att skriva små exposeer om de sju dödssynderna. Helgens dödssynd är frosseri. Jag har från torsdag till söndag frossat i olika saker. I torsdags var det mousserande vin, i fredags wok, igår var det chips och dipp och idag var det pannkakor och glass. Jag var över till HC och vi stekte på ett stort lass pannkakor och hade sammanlagt en liter glass. Det var galet gott. Jag vet inte vad nästa dödssynd blir, kanske blir det lättja.

När jag ändå var hos HC passade vi på att se There will be blood. En bra film, även om det var ganska lågt tempo i den. Jag förstår varför Daniel Day Lewis fick Oscar för bästa manliga huvudroll för den. Helt galet. Allt som allt har det varit en jävligt bra helg. Nu väntar en intensiv vecka.

Inga kommentarer: