fredag 30 maj 2008

Men vafan?

Så, nu har jag lämnat in det sista av uppsatsen, vilket känns jävligt skönt. Jag skulle samtidigt passa på att hämta ut mina VFU-papper från FJ, men det ville sig inte då mitt bedömningsformulär inte hittat till FJ. Det är rätt krångligt, då jag verkligen behöver det formuläret för att få alla mina poäng på kursen så jag kan få studiemedel nästa termin. Men det löser sig, och jag tror det är ett ärligt misstag som gjorts i någon ände.

In other news, jag hade jävligt trevligt igår, först på dan stack jag ner till HC eftersom min skrivare fuckade, behövde ha lite saker utskrivna, sen på kvällen var det bärs och chill med HC, J och Honky Mike hemma hos HC. Vi fick senare sällskap av Joel och Elin, och det var väldigt trevligt. Mer sånt, då detta blir sommaren utan jobb men med studiemedel. Spelade även lite Xbox 360, och insåg att jag vill fan också ha en, även fast de är sjukt dyra.

Idag är det ohyfsat varmt, kan knappt ha kläder på mig alls. Det är visserligen rätt skönt, men samtidigt lite jobbigt.

1 kommentar:

Isabelle sa...

sluta gnäll över värmen. det finns de som sover i fleecedress med två täcken och fryser.

visserligen kan det ha berott på febern, men sluta klaga iallafall. värme är bra skit.