söndag 18 maj 2008

Samtal och datorer

Jepp. Fick ett sms rätt nyligen från en god vän angående en burk som gått haywire. Hon lät rätt skärrad över telefonen när jag ringde upp, men jag lovade att fara dit och kolla lite och fixa lite. Så imorn blir det resa till Norrköping, lite spontant sådär. Sånt jag gör, för att det är trevligt och för att jag tror på att hjälpa mina medmänniskor. Innan dess ska det dock skrivas uppsats med Erik, så vi kanske kan få klart den skiten nångång, lämna in den och gå på sommarlov. Ska bli skönt.

Dagen i övrigt har spenderats med film, först American Psycho, efterföljt av Panic in Needle Park, och nu Last Castle. Mycket film blir det. Igår var det också film och ett par whisky i goda vänners lag, något som slutade runt två. Mycket trevligt.

1 kommentar:

Isabelle sa...

tack för hjälpen bästa mattias! om den går sönder igen, ringer jag.