måndag 12 maj 2008

Suit up!

Imorse hade jag tentamen i uppsatsmetodik, sådär roligt. Även fruktansvärt jobbigt att gå upp och vara i plugget till åtta, det borde inte skrivas några tentor innan 12.00 på dagen, då jag imorse höll på att förlora en siffra på högerhanden medels osthyvel. Eller så kanske jag inte borde få hantera vassa föremål. Tentamen gick dock ganska bra, och jag har internet igen, något jag inte hade igår av någon anledning.

Vädret har blivit sämre också, om man jämför med förra veckans toppväder, och min lägenhet har förlorat lite av sin bastucharm, även fast den fortfarande är sjukt varm. Det löser sig nog, i sinom tid. Det fönster som inte gick att stänga är i alla fall åtgärdat till hälften nu, med andra ord det är stängt, och jag ska enligt en lapp från hantverkaren inte öppna det förrns han varit här igen i veckan och fixat det.

Jag är nu fruktansvärt röksugen och sugen på grogg, men jag försöker hålla mig från smokesen, och är efter torsdagens stora blow-out torrlade det lilla spritförråd jag hade. Men det ordnar sig, är ju inte mer än att jonna ner på bolaget.

Jag har även insett att jag klarar mig toppbra själv, och har ingen panik med att hitta en ny donna. Så, nu var det sagt.

Inga kommentarer: