torsdag 15 maj 2008

Fotboll

Det diskuteras lite löst om vi (jag+kursare och kamrater) ska försöka starta ett fotbollslag till nästa säsong, antingen i korpligan eller försöka oss på division 6. Vi får se hur det går, men suget finns, i alla fall hos mig. Det vore förbannat roligt, och kanske nyttigt med tanke på hur konditionen är.

På ett relaterat tema gjorde detta mig glad. Inte alla är giriga och själviska, det är sådant som behövs i dagens värld.

Jag fick även sova ut imorse, då min kropp bestämde sig för att det är okej, och det var jävligt skönt att få sova ut efter en vecka på deken. Dock var det en jävla tur att jag vaknade när jag gjorde, för jag hade inte ens fått i mig frukosten innan hantverkarn ringde på dörrn och kom och fixade mina fönster. Helt loveley med fungerande fönster, och det var tydligen vanligt problem som de fått fixa många gånger förut.

1 kommentar:

Isabelle sa...

åh, skönt att du får sova!