torsdag 29 maj 2008

Oh, ett inlägg vid vettig tidpunkt

Idag, mina kära vänner och läsare, kommer inlägget på vettig tidpunkt på dygnet. Detta för att jag inte har nått att göra, och min serie jag tittat på tog slut för några dagar sen. Synd, men sånt som händer.

Idag är det dessutom strålande sol, något som jag använt mig av när jag jonnade ner på stan för att spana in HCs nya residens och inhandla mig några öl och en flaska rose, man vet aldrig när den kommer till användning. Iklädd mina heta solbrillor från Husqvarna Hem&Trädgård från en mässa någongång tidigt åttiotal var jag stilig som få.

För övrigt vill jag tipsa om min kamrat Fredriks blogg, som du hittar här. Där har du chansen att vinna en smaklig låda vin om du är duktig. Det var allt gott folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för länken kamrat.