söndag 1 juni 2008

Bra helg

Nu är det tidig tidig söndag morgon, och jag har haft en väldigt bra helg, som började redan i torsdags med bärsningen hemma hos HC, fortsatte med Anders och Joel i fredags med rosevin i trädgårdsföreningen som följdes upp av bärs på nh som följdes upp av med rosevin och singstar hos Joel, och avslutades tidigare i afton med bärs och grill på flamman, som föregicks av mackor och whisky-cola nere i trädgårdsföreningen. Jag har spenderat mycket tid utomhus det senaste dygnet, det är fett värt.

Saker som är mindre värt dock är att jag i fredags tydligen satt min feta röv i tuggummi, som jag hittade på byxorna idag, så dom ligger i tvätten, och att jag idag fick ett nytt hål på jeansen och även en rätt fin gräsfläck, men det löser sig.

För övrigt är beach-vollyboll väldigt roligt, även om man får sand precis överallt.

1 kommentar:

Isabelle sa...

det är ännu tidigare morgon i norrköping. jag slår dig med hästlängder vad gäller gå och lägga sig-tid idag. det händer inte ofta.