söndag 17 augusti 2008

Ledigt

Jag har haft en relativt ledig dag. Jag skulle ha börjat skriva för länge sen, men jag fick som sagt min sista litteratur för några dagar sedan så jag har läst den, läst lite över 100 sidor engelsk litteratur om dagen. Man blir rätt mör i kolan av det. 31a augusti ska den befinna sig på Mittuniversitetet för rättning. Sömn är ju, som vi alla vet, absolut inte nödvändigt. Om ni ser mig sova, skrik på mig.

In other new, ingenting! Kom på att jag inte läst de artiklarna som låg på internet, så det har jag gjort idag. Det blev ungefär 90 sidor till. Jag är duktig. Annars har jag en hörselgångsinflammation på gång, som jag nog borde gå till läkaren med, och jagar fortfarande en hoben-biljett. Allt löser sig.

Såg på en hyfsad postapokalyptisk skräckis idag, kallad Tooth & Nail, med bland annat Vinnie Jones i en roll. Se den om ni vill.

Inga kommentarer: