fredag 5 september 2008

Whiskey Tango

Jepp, jag ska idag börja dagens inlägg med Britney Spears. Eller mer frk Spears image hon hade i början av sin karriär, när hon marknadsfördes som den väldigt oskuldsfulla grannflickan som inte skulle ha sex före giftemålet. Vi vet ju alla hur det gått med den grejen, två kids, avrakat hår, visat hela härligheten och hängt med Paris Hilton talar ju sitt tydliga språk. Frk Spears moder har tydligen kommit ut med sanningen i sin bok nu. Och ja, frk Spears var precis så mycket white trash (whisky tango) som förväntades egentligen. Underbart. Blaskans artikel hittas här.

I andra nyheter: Jag är äntligen klar med uppsatsjäveln, det var en fyrahundra kilos ångestryggsäck som jag tog av mig i och med att jag skickade in den. Jag är även medveten om att jag inte skrivit på länge, det beror på ovan nämnda uppsats. Har efter tips från Tegga och Ahonen sett en väldigt bra serie den senaste veckan också, som heter Generation Kill, med den unga Skarsgård i en huvudroll (alltså inte Stellan). Fantastisk. Dessutom har jag hittat tillbaka till Freaks and Geeks, en serie om två syskon i en skola på 1980-talet, också den fantastisk. Just nu sitter jag med två rör Pringles, ett paket Maryland Cookies och två liter cola. Jag hade ett sug efter något gott, så jag svullar lite. Man skulle kunna tro att jag har the munchies.

Inga kommentarer: