tisdag 9 september 2008

Försenad

Jepp. Jag var i tid till dagens föreläsning, första sen i torsdags, efter minimalt med sömn eftersom min kropp vägrade somna efter tokmycket, tokstark espresso. Jepp, jag dricker mycket espresso. Det som förvånade hela min klass var att föreläsaren var ca 25 minuter sen, utöver den akademiska kvarten. Helt otroligt.

Good news though, imorn händer det grejer. Inget jag vill avslöja förrns allt är klart, vilket kan vara i slutet på veckan, eller i december typ beroende på lite tur. Idag, förutom föreläsningen har jag passat på att se Easy rider från 1969, denna kultklassiker med Peter Fonda och Dennis Hopper. Rekomenderas varmt. Såg även Not another teen movie, som egentligen är sådär, men är rolig bara för att den spoofar alla high school-filmer som någonsin gjorts, och att Samm Levine (som också är med i Freaks and Geeks) har en roll i den. Snart ska jag nog bege mig till sängen och läsa lite Bourdieu, eftersom jag saknar skönlitteratur i kvarten.

Inga kommentarer: