tisdag 23 september 2008

Löpet

Jag har skrämmande nog börjat springa spåret varannan dag innan frukost. Börjat lugnt på 2,5 km, men det är förbannat skönt att röra lite på sig, och det går skrämmande fort att bygga upp den kondis jag hade ett tag förut när jag idrottade mycket. För jag började bli lite väl ofit där.

Tatueringen kliar nått så utåt helvete dock, men det är ett tecken på att den läker. Skönt, även om den ska fyllas i den 21 oktober. Tonfisksalladen som jag gjorde i typ torsdags är slut också, en dag tidigare än planerat, men vafan, jag får lösa det på något sätt. Snart kommer det fräscha stålars in på kontot ändå, fast jag är skyldig sparet 1400 bagis som jag blåst på nya skor, en ny tröja, och lite snacks som jag behövde under min mycket ensamma helg. För det var fan det enda som saknades i salladen, socker, som faktiskt är en viktig del av dieten det också, på grund av energi-innehållet. Rant rant rant.

Sthlm på fredag, ska bli nice som fan, längtar bort lite. Kommer dock inte träffa parenteserna särskilt mycket, ska bara hämta fiskegrejer där för att sen åka ut till Norrtan och chilla. Hoppas på fint väder dock.

Inga kommentarer: