onsdag 10 september 2008

Sellout

Haha, det finns en viss man som tar sig på åt helvete för stort allvar och tror han är större än vad han är. Jag snackar om Martin "E-type" Eriksson, vars låt i omgjord version figurerar i reklam för Max hamburgare. Nu talar han ut på blaskan och är lite lack och hävdar att reklambyrån eller Max inte har tillstånd att använda låten. Han hävdar dessutom bestämt att han inte är en sellout. Tillåt mig tvivla. Känns som vissa människor borde göra det som är mest smickrande för dem och ta steget ut ur rampljuset och inte ens försöka hålla sig i populariteten längre. Jag menar, när var E-type stor sist? Någon gång under 90-talet? Artikeln hittas här.

1 kommentar:

Anonym sa...

precis...det är ju inte ens hans röst i reklamen...som vanligt.
Å nu är det inte bara nana hedin som inte syns...nu syns han inte själv heller...eller är det han som är gorillan?