söndag 16 november 2008

Wake up call

Fyra imorse dundrade telefonen mot bordet, och väckte mig. Det var en trevlig människa, som tyvärr skickat smset till fel person. Misstag sker så lätt. Efter det var det tillbaka upp i sängen och jag råkade sova till tolv. Sånt som händer också, men det var ingen bra sömn. Jag sover helkass nu för tiden. Jag gissar på att det löser sig förr eller senare.

Idag har jag pluggat som fan... eller ja, inte som fan, men jag har gjort det jag ska, och förberett ett seminarium som jag har tidigare än påvens morgonstånd imorn. Jobbigt som fan. Men det blir säkert bra.

Jag har dock upptäckt att jag tappat glöden när det kommer till plugget och det mesta annat. Jag skulle behöva en reboot på de flesta plan. Antar att det inte kommer att ske. Inte heller kan jag gå och lägga mig nu, i november, och vakna upp i april när vädret är trevligt och det är möjligt att umgås utomhus.

1 kommentar:

Anonym sa...

(a) Förlååååt :( Ditt nummer kom ju upp automatiskt, var det inte spännande o läsa om Axls bok?