tisdag 18 november 2008

Historiens längsta telefonsamtal

Jag har snackat i telefon i lite drygt 2 timmar och 40 minuter idag, i sträck. Fick ett samtal jag inte var beredd på, men väldigt trevligt var det. Sjukt länge sen jag pratade så i telefonen. Roligt.

Idag hade jag seminarium och PM-genomgång på universitetet. Men jonnen krånglade imorse, efter min reparation av punktering och försök att spänna kedjan igår, något som tydligen var ett misslyckande, då kedjan hoppade två gånger inom loppet av 10 meter, så det blev till att ställa jonnen och knata. Var ändå bara typ fem minuter sen, så det fick gå. Seminariet var bra, känner att jag fick lite av vikt sagt, och sen på PMet gick det sådär, jag var den i gruppen som hade minst genomtänkt förslag. Men det löser sig, trots visst jobb. Måste jalla lite bara. Men det går.

Inga kommentarer: