söndag 23 november 2008

Bruk och missbruk

Det har varit en ganska hård helg för er kära skribent. Även fast stålar egentligen saknas har jag lyckats festa två dagar i sträck, i fredags hos Anders med skitsnack och bärs, och igår hos HC med nya guitar hero och bärs och whisky. Riktigt trevligt. Bandet jag var med i sparkade stjärt, dock var det bristfälliga prestationer från sångaren (nämligen jag, det musikaliska underbarnet som jag är). 

Är dessutom just nu inne i uppsatsskrivande om missbruk och skolungdom, går sådär, eftersom min motivation är som bortblåst. Men jag kommer nog få ihop något till den nionde januari, då det är inlämning.

Lönespecen kom i fredags också. Jag får mer än vad jag väntat mig, vilket är nice som fan. Så det kanske blir en liten shoppingtur på tisdag.

Inga kommentarer: