fredag 14 november 2008

Long time no see

Jag vet att det var länge sen jag skrev nu. Appy Polly Loggies. Jag har nämligen befunnit mig i Stockholm ett tag, närmare bestämt från mitt på fredagen till onsdag kväll, och sen har jag idag jobbat och jobbat över. Trött i kroppen är jag. Som själva fan. Och när jag kommer ut från lagret har min jonne punka fram, så imorn blir det visst lite meck för att byta den skiten, handla det jag glömde köpa idag (smör, potatis, köttfärs, cola och nått gott) innan frukost. Så kan det gå.

En annan anledning till att jag inte skrivit är att jag bytt ut min gamla laptop mot en annan, nyare. Adi fick den gamla mot en teaterbiljett. Teater var vi på ja, såg Heligt Land ute i Skärholmen. Mycket trevligt, något som borde göras om, och göras oftare. Efter pjäsen var vi sugna på vin så vi drog då till söder och inmundigade lite sådant. Trevligt trevligt. Detta är allt jag orkar skriva nu, får se när jag uppdaterar nästa gång.

Inga kommentarer: