söndag 16 november 2008

I've never liked the taste of youghurts

Jag är småbitter nu. Jävla windowsutvecklare som har skitit ur sig operativsystemet Vista. Inga gamla goda spel funkar i den skiten. Inget! Fallout 1 och 2 går inte ens att installera. Need for speed Carbon vill inte starta. Allt går åt helvete. Inte ens Fallout 3 vill starta, men det kan ha att göra med att min laptop inte når upp till minimikraven. Bitter blir jag. Jag funderar på att lägga mina nödslantar på ett nätagg till min hemmabyggda burk så jag kan spela lite. Men samtidigt vill jag ha mat den här månaden. Det är en avvägning.

Idag har jag varit lite duktig och pluggat lite, ska plugga mer imorn inför seminariet på måndag. Men det blir nog bra. Fick mitt första U på en tenta någonsin i fredags, och min cykellagning höll inte så imorn ska jag även byta slang. Allt löser sig. Och jag sitter vaken länge och pratar med en trevlig människa istället för att sova. Jättebra.

Inga kommentarer: