tisdag 30 december 2008

En timme och en kvart

Så lång tid är det kvar innan jag är ett år äldre. Jag vet inte hur jag känner inför det, om jag ens känner något. Allt jag vet är att morgondagen ska bli sjukt jävla trevlig, två hemmafester att gå på, förvisso i olika delar av stan, men ändå. Lätt värt. Köpte igår obscena mängder champagne, slår på den så kallade stora trumman och bjuder lite.

Hade idag handledning på uppsatsen, som gick bra. Tror handledaren är lite imponerad av mitt ekonomiska tänkande. Att han dessutom läst ett år på min gymnasieskola är en rolig grej. Jag gillar honom, och uppsatsen går faktiskt framåt.

Har ni tur kommer det kanske en årskrönika över 2008 i dagarna, annars får ni hålla tillgodo med mig som jag är.

1 kommentar:

Isabelle sa...

grattis och gott nytt år i efterskott.