lördag 18 oktober 2008

A union card and a wedding coat

Jag har precis sett the Wedding Crashers. Jag har även fått jobb, som lagerslav. Ska bli skönt att jobba, och få stålars för det. In other news, jag fick nått ryck i tisdags och for till Stockholm och hälsade på föräldraenheterna och A och M. Lätt värt. Åkte ner igen imorse, och jag hatar verkligen morgonbussarna. Försökte hålla mig vaken, men det gick inte. Kunde inte ens hålla mig vaken i fem minuter när jag väl kommit på bussen. Anledningen till att jag åkte ner idag, och inte typ på söndag, är att jag hade seminarium idag, som var sådär roligt. Alla var trötta och slita och ville bara därifrån.

Nästa vecka händer massvis med grejer. På måndag är det möte nere på Proffice om jobbet, prova kläder och så. Tisdag kommer hemtentamen ut, och tatueringen ska fyllas i. Sen ska jag spendera större delen av nästa vecka med att skriva tentamen som ska in på torsdag. Fredag har jag någon introföreläsning och sen är det bidragsdags. Det behövs.

En femma till den som plockar varifrån dagens titel kommer.

2 kommentarer: