måndag 13 oktober 2008

Anställning

Idag var en stor dag för mig, mina vänner. Jag var på min första anställningsintervju någonsin, för Proffice och en lagertjänst. Jag fick en bra känsla av intervjun, trots fulingarna jag körde med referenserna. Detta skedde endast för att jag fick reda på intervjun i fredags, så i och med helgen har inte refarna varit så simpla att få tag på.

I fredags gick det så kallade årsmötet av stapeln också, vi var typ 10 stolta grabbar som samlades på nationskällaren med diverse alkoholhaltiga drycker. Det blev ett jävla fylleslag, jag är nog skyldig E en flaska jäger, och jag kom nog hem runt fem. Vaknade knökbakis vid kvart över tre dagen efter, i mitt loft. Det var oväntat. Resten av helgen blev jättelugn, pga bakfyllan och fix med anställningsgrejer, tvätt och städ. Ibland älskar jag mitt liv.

Inga kommentarer: