lördag 4 oktober 2008

Förakt

Dagen började med en bakfylla. Som sig ska efter en trevlig husvärmare hos O och S igår med fantasisk mat, trevligt sällskap av det gamla gänget, som sedan ledde till en utgång på NH och sedan en liten eftersläckare hemma hos Erik efter eskapader med otrevliga arbetare på Statoil som inte fixade det där med att lägga varmkorv i rätt bröd. Sopor.

Anledningen till dagens titel är att det är en Godard-rulle som jag lånade av Erik i natt, tillsammans med de fyrkantiga tallrikarna som äntligen kommit till rätta efter typ ett och ett halvt år hos Anders och tydligen hos Erik. Det är alltså inte så att jag känner mer förakt än vanligt idag.

Just nu pågår någon form av porrspecial på svt2, i stort sett enda anledningen till att jag är vaken fortfarande. Tidigare visades Inside Deep Throat, en dokumentär om den omtalade p-våfflan Deep Throat med Linda Lovelace i huvudrollen, nu är det dokumentär om p-skådisen Ron Jeremy, och senare blir det Boogie Nights med Marky Mark i huvudrollen. Jag måste nog skaffa mig nått vettigt att göra.

Inga kommentarer: