onsdag 8 oktober 2008

Möblering, datorer och samtal

I dagarna har jag möblerat om, mycket på grund av att jag och hr Tegler fick tummen ur och fixade hit loftsängen han hade stående. så nu har jag, efter en jävla massa flyttande och skruvande och dammsugande fått upp sängen till ca 168 centimeters höjd, och under den flyttat in datorn och byrån.

Eller datorn är fel att säga, för i och med flytten så bestämde sig mitt nätagg i mitt monster att sluta fungera, och i och med det vägrade min lilla att ansluta till internet. Det är dock, som ni förstår, åtgäradat i och med att jag skriver denna blogg hemifrån. Lätt värt att sova på en höjd av 180 cm, enda problemet är att det är ca 44 cm till taket därifrån, men jag vänjer mig.

Samtalsdelen är så att jag spenderat en ansenlig del av min vakna tid framför datorn med att snacka med Ksenija över internet. Jag träffade henne via A och M i somras korta stunder, men nu har vi alltså börjat prata mer. Synd bara att det ska vara så långt till Novi Sad.

1 kommentar:

Isabelle sa...

långt och långt, det är ju bara ett par timmar med flyg.