onsdag 30 juli 2008

Helvetets portar

Idag läste jag ut min kurslitteratur, eller i alla fall den jag har hemma. Beställde ny igår, men den har inte kommit. Jag har även jagat efter lite OCR-nummer till en räkning, något som inte gått sådär jättebra, efter en halvtimme i telefonkö fick jag lämna kontaktuppgifter så skulle kundtjänst höra av sig, något som inte hänt hittills. Så jag roade mig med att spela lite Hellgate: London som min bror köpte igår. Förbannat roligt spel.

Jag skulle ikväll ha sett filmen Master and Commander, men den utgick mot en fotbollsmatch, så jag låg i min säng och såg Lock, Stock and two smoking Barrels istället. Jag hade längtat efter den polisongparad som Master and Commander utgör, men så blev det inte. Jag har dock ett par jävligt schyssta polisonger nu, börjar väl bli 6-7 veckor gamla.

Nu om aftonen har jag återigen diskuterat relationer med Isalu, och kom fram till att det som gäller är "fake it 'til you make it", hur nu det ska gå får framtiden utvisa.

Inga kommentarer: