söndag 27 juli 2008

Blod, svett och tårar

Eller inte blod och tårar, men fan så mycket svett. Det är varmt, mycket varmt. Kan jag gå imorn blir jag förvånad, då jag spelade basket i fredags, badade och cyklade och var ute igår, och spelade basket idag igen. Detta från att i stort sett inte rört en fena på ett långt tag. Jag känner mig hälsosam, samtidigt som jag känner mig otränad, och lite fast i Väsby just nu. Men det är bra. Blir väl en löprunda i skogen när benen fungerar igen, och efter lite sömn.

Tyvärr blir det ingen tredje festival i sommar, ingen Way Out West alltså, pga pengabrist och bostadsbrist. Synd, men det är sånt som händer. Lär istället bli Popaganda i slutet av augusti.

Något jag inte gillar riktigt är att exet har förekommit väldigt mycket i tankarna på senare, det är inte bra. Behöver glömma och gå vidare. Men det mest kompicerade spel som någonsin finns är spelet bland de mänskliga relationerna.

Jag vill gå och se den nya Batman-filmen, men det verkar inte bli av denna vecka. Det är synd, för jag gillar verkligen Christian Bales insats i Batman Begins. Jag gillar ioförsig Chris Bale i det mesta han gjort så...

Inga kommentarer: