torsdag 5 juni 2008

sommarlov

Idag, mina vänner och övriga, går jag på sommarlov. Uppsatsen gick igenom med flygande färger, oppositionen genomfördes, min VFU blev godkänd tack vare att mitt bedömningsformulär kommit in, så nu är man klar med ännu ett läsår på lärarutbildningen. Skönt känns det.

Ska även idag upp till sthlm, eller människobyn, spontant sådär eftersom Erik skulle åka bil upp. Så då bummar jag en ride upp, men kommer tillbaka till lkpg på måndag eller tisdag för på fredag är det västervik som gäller. Så nu sitter jag bara och väntar på att antingen käka lunch eller börja åka. Ska bli skönt att se hemstaden, och hänga med lite folk även om två av dessa far iväg till landet där solen aldrig går ner redan på lördag morgon. Fick även leka sommellier i onsdags natt vid någongång efter midnatt över telefonen till Adi, som behövde tips. Tur att ett av mina genuina intressen är att bli packad, då jag har lite kunskap i ämnet.

Inga kommentarer: