tisdag 20 oktober 2009

Vad i helvete?

Klockan är tre på morgonen, och jag sover ännu inte, fast jag gick och lade mig innan ett. Tämligen irriterande och frustrerande. Och då har jag ändå faktiskt varit utanför lägenheten idag och tagit det beryktade löpet för att testa knät, och det höll den här gången. Alltså kan jag börja springa igen, och kanske komma i form (nej, just i det här fallet räknas inte rund som form).

Jag funderar också på att möblera om i barren, har tröttnat på sovloftet som nu knäpper, låter och har sig, och funderar på att ställa in ännu en säng i lägenheten på golvplan. Detta kommer dock ske efter Stockholmsvistelsen, jag åker upp på onsdag och vet inte när jag åker ner igen.

Jag råkade, under dagens oavsiktliga tupplur, tänka på gymnasietiden. Detta var inte så bra tror jag, för jag började tänka på en speciell person, the one that got away, som det heter på utrikiska. Men det ska jag inte tråka ut er med, utan nu ska jag försöka sova igen.

Inga kommentarer: