onsdag 14 oktober 2009

Houston, we have a problem!

Jag köpte, för inte så länge sen, en ny begagnad telefon av en vän. Telefonen som från första början verkade bra, men nu visade sig vara mindre bra. Jag har under senaste tiden haft problem med driften av den, och den är i stort sett en fast telefon eftersom den måste vara kopplad till laddaren för att inte tvärdö när man använder den. Tämligen irriterande. Musikspelaren pallar den driva från fulladdad till urladdad i ca 25 minuter. Nu vet jag inte om det beror på batteriet eller något annat, men irriterande är det.

När det kommer till annat händer det inte så mycket alls. Jag försöker läsa in mig på krigskorrars nyhetsrapportering genom tiderna, det är rätt segt, men måste göras inför uppsatsen. Senare ska jag gå på böcker om det forna Jugoslavien, då uppsatsen kommer beröra detta. Jag är tämligen osugen, måste erkännas.

Inga kommentarer: