onsdag 22 april 2009

De välvilliga

Den något kryptiska titeln på denna dags inlägg kommer från ett litterärt verk av Jonathan Littell, som jag under gårdagen läste ut istället för att arbeta med mitt uppsatsskrivande. Och även fast den är 900 sidor tjock anser jag att den förtjänar att läsas. Mycket bra, med dragningar mot det obscena.

På senare har det blivit en hel del tjocka böcker för mig, något som inte stör mig alls. Jag trivs i böckernas värld. Uppsatsen dock går sådär, men det löser sig säkerligen. Den börjar dock lossna väldigt bra.

Är det för övrigt någon som läser detta och behöver biljetter från stockholm till köpenhamn den 28/6 och hem den 6/7 kan ni höra av er, jag sitter på ett gäng via flyg. Anpassade efter Roskildefestivalen, så slå till. Ska inte alls ha mycket för dem heller.

Inga kommentarer: