fredag 1 maj 2009

Valborg

Igår var det valborg. Detta ledde till en idag ganska stor bakfylla, jag körde rejält med hårt. Började hos tobbe vid typ halv sju med grill, öl, rosé och whisky, mycket trevligt, lite härj sådär. Sen rörde jag mig mot hemmet, men bestämde mig för att storma in på nationen, något som var mycket trevligt, snacka skit med nya människor och åter igen härja lite. Sen drog jag efterfest i min barre med nationsfolket, alltså folk jag inte känner egentligen, men det var även det mycket trevligt. Någon fick för sig att göra varma mackor, det har förtärts öl, vin, whisky, jäger och branca menta, och lägenheten är i oordning som fan.

Träffade även en trevlig dam som spenderade natten, dock kommer jag inte ihåg vad hon heter, men det var också det mycket trevligt. Borde verkligen städa barren och inhandla mer alkoholhaltigt, för bra saker händer oftast när jag är rejält på örat. Men var fan är min väska och min jacka?

Inga kommentarer: