onsdag 1 april 2009

Tillbaka igen

Nu sitter jag i min barre igen, är rätt skönt att vara hemma. Våren kom idag också, denna första april. Hoppas det inte var ett skämt bara, och att det imorn blir pisskallt igen, jag orkar inte det. 

Idag tar även IPRED-lagen vid, en lag jag ogillar, eftersom jag nu inte har råd att konsumera media i samma utsträckning som tidigare.

Dagen har spenderats på en buss mellan den kungliga hufvudstaden och Linköping. En rätt behaglig resa i värmen. Helgen spenderades i hufvudstaden, vilket också var ganska behagligt, att bara ta det lugnt. Har klippt mitt hår också. Tänk tyskland 1938. Hann även med en liten utgång i lördags, med A, M och B. Galet mycket folk. Idag hade jag även ett mycket mycket kort möte med E, det var också trevligt.

Nu ska jag sluta ranta.

Inga kommentarer: