måndag 6 april 2009

Kriget med mig själv

Min kropp vill inte riktigt samarbeta med mig just nu. Eftersom jag över lördag och söndag av olika anledningar var vaken i 38-39 timmar i sträck tänkte jag att jag skulle sova natten till idag, och vakna så sent som möjligt inför handledarträffen idag. Det tyckte inte min kropp, som tyckte det var bra att vakna innan sju imorse, och jag gick och lade mig runt halv två. Så jag är fortfarande rätt trött sen igår. Men det är skit samma litegrann, för handledarträffen var riktigt trevlig, skönt idébollande osv. Har även passat på att låna lite böcker på bibblan, och snackat lite skit med S.

På onsdag eftermiddag tänkte jag sticka upp till Sthlm över påsken också, ska bli värt med en lugn helg som inte kostar så mycket. För det gick visst deg i helgen.

Inga kommentarer: