tisdag 14 april 2009

Work work work

Imorse, kort sekund efter att jag stigit ur min loftsäng, brummade luren mot bordet. Det var min chef, eller ja, en av dem, på Proffice som frågade om jag kunde tänka mig att jobba lite imorn med att montera hyllor åt skolinspektionen... Visst fan kan jag göra det, det är ju deg. Ja, jag gör mycket för deg.

Påsken har spenderats i sthlm med mycket mat, en kortare utgång och mycket trevligheter. A har tagit lappen, M har lappen sedan länge, så vi brände runt som 'Firma Ruffel&Båg' i produktionens skåpbil, och köpte bland annat ett bord ute i flempan. Jag har burit mycket grejer i helgen känns det som. Har dock inte fått ett jävla dyft gjort på uppsatsen förutom idag, då jag faktiskt fick en sida skrivet typ. Har så svårt att koncentrera mig nu för tiden.

Och även fast jag kom hem runt midnatt inatt, och lägenheten då var hyfsat ordnad, är den nu i ett stadie av kaos. Jag lever fan i kaos. Och jag vet att jag inte skrivit på länge, men så ser det ut nu. Jag har även idag konstaterat att jag inte kan röka upp en cigarr själv utan att få en nikotinkick. Otrevligt.

Inga kommentarer: