lördag 19 april 2008

Resa

Just nu sitter jag i stort sett och väntar på att resan ska bli runt 12, så jag kan pipa iväg till Västerviks gymnasium och påbörja resan ner på kontinenten med ca 47 andra människor, varav 22 är mina elever. Det ska bli jävligt spännande, även fast jag åker ner som lärare och måste hålla koll osv. Ska väl troligtvis passa på att se lite japansk psykadelisk musik när jag är där nere, blir sweet.

Enda grejen som är lite jobbig är att jag inte varit hemma i lägenheten på ca en vecka, så jag har en massa kit här istället. Jag längtar lite efter min egen säng och sådär, har inte träffat matesen på ett tag, men det löser sig. Nästa helg blir det bara hem, tvätta och vända, sen ska jag upp till sthlm. Tydligen hade min mäklarskjorta kommit också, vilket är trevligt. Nä, nu ska jag bre mackor inför resan. Ha't så hörs vi, kära läsare.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Berätta vad som händer i bryssel nu då! vi sitter ju här och bara väntar.