lördag 7 november 2009

Friday night, saturday morning

Veckan som gått har varit tämligen oproduktiv, i alla fall när det kommer till uppsatsarbete. Planen var att lämna in ca 7 skrivna sidor imorgon, så handledaren kan läsa igenom osv. Det kommer nog inte ske, eftersom jag inte gjort det jag ska. Jag vet ju att jag kommer klara deadlinen, det gör jag alltid.

I ett hänseende har veckan varit rätt bra. Jag har fixat ett extrakneg som jourskottare vid snö. Så nu, för en gångs skull, hoppas jag på snö istället för barmark. Det har varit ett jävla flängande dock, möte, kontraktskrivning, möte igen osv.

Igår blev det en spontan utgång efter förfest hos O och S, vilket var sjukt jävla trevligt, då det var länge sen jag träffade dem. Nu kommer jag även, tack vare O, åt spotify igen, nått som också är skönt. Just nu spelas Madness senaste, vilket är fantastisk bra skapop. Hur som, utgång igår, NH, hemskt trevligt. Städat också, skönt att ta det lugnt ibland. Bandet som spelade var trevligt poppigt, ölen sval och sällskapet gott. Mer begär jag inte. Sprang på F också, mycket trevligt, samt att bekantskapen från söndagens requirem, C, också var där. Hösten 2009 känns faktiskt ganska bra.

Inga kommentarer: