tisdag 10 november 2009

12 pounds of crazy

Det känns som om jag håller på att tappa greppet totalt, koncepten är borta. Nästan ingen sömn inatt, somnade efter fyra, tankar på min framtid som bagglade hela skiten. Jag är för orolig för mitt eget bästa, men allt jag vet är att jag inte vill behöva flytta hem efter jag är klar med universitetsstudierna, det vore ett steg, eller ja, en jävla massa steg, bakåt. Visserligen gjorde jag ett tydligt steg bakåt när jag för snart tre år sedan blev särbo med exet, men då höll det inte särskilt länge efter det sen, cirka sex månader.

Idag har jag druckit två koppar kaffe, är helt fucked up och spattig, något jag inte brukar bli. Har dock fått lite uppsatsmaterial genom mikrofilmsläsning, men ändå är jag osäker på om jag klarar det den här gången. Även fast det är tredje uppsatsen på c-nivå. Just nu sitter jag och dricker en rätt stor mängd gyllene rom, för att försöka kyla ner min förbannade hjärna, och sluta hispa. Men jag har 12 skålpund galenskap i blodet och vet inte var jag ska göra av den.

Inga kommentarer: