lördag 16 maj 2009

Fredag, tydligen

Idag är det fredag. Den har spenderats skrivandes någon form av ekonomisk teori i uppsatsen och degat framför teven, allt för att jag inte har så mycket stålars, och alldeles för mycket att göra egentligen. Jag ogillar starkt att lärare tydligen suger på att svara på mail, jag behöver ha svar om intervjuer, och jag måste ha det snart, eftersom det är slutinlämning den 28e. Ser ni mig sova mellan den 25e och den 28e, skrik mig vaken, för jag måste troligtvis arbeta.

Det är inte mycket som händer i mitt liv nu känner jag. Annat än ekonomi. Jag känner mig rätt stolt över att jag läst Paul Krugman, karln som fick nobelpriset i sagda ämne förra året. 

Imorn ska jag dock investera i lite godis, lite läsk, en bunt papper verkar det som, och sen bara läsa Coyle och försöka skriva nått om det. Måste göra det. Det gick inte bra idag att göra det. Svårt som fan att få flyt i teorierna.

Nu dock, mer Truman Show, sen sängen.

Inga kommentarer: