tisdag 3 mars 2009

Läsning

Nu var det återigen ett tag sen jag skrev här, jag vet. Jag har helt enkelt saknat inspiration. Jag gör det nu också, men någon måtta på produktivitetsbristen får det fan vara. Det är nu säkert att jag inte längre har jobb på Arla. Synd, pengarna var sköna att ha, det var trevligt att jobba en dag i veckan och komma bort lite från både barren och tänkandet. Nå väl, sånt händer.

Vad har hänt sen sist då? Ja, inte sådär överdrivet mycket helt ärligt. Två dagar förra veckan spenderades med Fredrik, undersökandes och investerandes i stereodelar, samt tittandes på fotboll. Jag åkte även i torsdags eftermiddag upp till Stockholm, hälsade på föräldrarna och firade min brors födelsedag. Ganska trevligt faktiskt. Passade även på att träffa arbetsnarkomanerna A och M en kort sekund, de skulle jobba sen. Jag hade nått vettigt att skriva här, men det försvann i mitt sinne. Läser gör jag dock, fortfarande Uffes Värmen som gäller. Han talar mycket sanning, den gode Lundell. Mycket om kvinnor också. Frågan är hur mycket sanning det är i hans skrifter om Kvinnan. Jag skulle vilja veta.

Inga kommentarer: