måndag 23 mars 2009

Måndag var det ja

Axels inflyttningsfest "Ur spåret" spårade verkligen ur. Tydligen gick hans säng sönder, och han välte sitt eget bord fullt med dryck. Sånt som händer. Men det var förjävla roligt, i alla fall till en början. Jag gick bananas på rödtjutet och har väldigt vaga minnen för större delen av kvällen, kommer inte ens ihåg hur jag tog mig hem. Om jag uppfört mig illa mot någon ber jag om ursäkt, det var inte min mening.

Gårdagen bestod alltså av en sjujävla rödvinsbakfylla, jag steg ur sängen runt halv fem på eftermiddagen, tog mig en och en halv timme att komma ur barren och tjacka frukostpizzan. Sjukt seg var jag. Idag är jag också seg som kola, tror rätt mycket ligger kvar och bagglar sen igår. Jag gillar't inte, men det är skönt att jag inte har något att fixa förrns imorn vid tre. Visst, jag skulle behöva tvätta, men det ordnar sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ständigt dessa jävla rödvinsbakfyllor! Skönt att även du min svagsinte vän råkar ut för detta så det inte kan avfärdas som ålderstecken för mig!

Raxl Snaxel sa...

haha! Nej du var lugn, du har ju hår nu fan :D

Anonym sa...

Jag har precis skapat en historisk lärotext för dig.