söndag 15 februari 2009

Ännu en helg

Det har ju, som ni alla borde veta, varit helg nu. Började i fredags, med fredagen den 13. Skönt att man inte är vidskeplig över huvudtaget, så dagen fortlöpte utan problem. Fredagen den 13 efterföljs logiskt nog av lördagen den 14, i det här fallet även kallat Alla hjärtans dag. Jag är milt anti till en allmänt puttinuttig dag, kan ioförsig bero på att jag inte har någon att vara puttinuttig med. Båda dessa dagarna spenderades hur som helst nere i en lägenhet i Lkpg city hos två vänner jag tycker mycket om, och öl förtärdes i ansenlig mängd under trivsamheterna.

Har även hunnit trycka i mig två filmer under dessa två dagar, nämligen The Wrestler med Mickey Rourke i huvudrollen, och Pojken i randig pyjamas, om två pojkar under världskriget. Båda filmerna är bra på olika sätt.

Jag borde även skriva min krönika till fredwurst för vinsten, och den kommer när jag känner att jag har något att orera och raljera om. Jag har dock idag skickat in min uppsats idag, hoppas att den går igenom utan missöden denna gång.

Inga kommentarer: