måndag 2 februari 2009

The Andersson is going to Roskilde!

Med flyg. Har precis bokat årets resa till Roskildefestivalen, blir med flyg från arlanda till köpenhamn, fruktansvärt lyxigt. Jag är redan nu sjukt laddad.

In other news, jag är typ Alan i Two and a half men. Jag har ingen kvinna, jag ligger inte runt, men jag har ett semidestruktivt förhållande i bagaget, dock ingen kid, och tacka fan för det. Grupparbetet idag gick sådär för att säga något om det, en ide finns men genomförandet haltar lite, pga dålig inläsning av material från alla parter. Skall dock åtgärdas och färdigställas imorn. Onsdagen ledig, och jag funderar på att gå och se Valkyria då. Om jag orkar, eller har tid och lust. Jag skulle även behöva fixa uppsatsen, men jag hinner. Jag måste hinna.

1 kommentar:

Isabelle sa...

jag vill också åka till roskilde ju