söndag 3 februari 2013

Late night debate

I fredags var det afterafterwork på menyn, efter en ansträngande vecka med sjukdom, läkarbesök och arbete. Det blev struligare än vad jag väntade mig, med vakter som satte käppar i hjulet och så vidare. Kollegan som drog igång det kom exempelvis inte in. Hur som så hamnade jag i en lägenhet på söder med ett gäng ungdomar samt en kollega, P. Kom inte hem förrns vid halv åtta i lördags, efter hetsig diskussion större delen av natten, där jag bara stått som moderator/åskådare med P, beläst som fan, mot en hetsig ensamble av hipsters som vad det verkar inte behövt jobba särskilt mycket i sina liv, men det lämnar vi därhän. Hur som ska jag nu ta det lugnt med drickat, eftersom jag sköljer med xylocainlösning tre gånger om dagen och försöker få bort en hals-grej som stör mig. Rökte för mycket gjorde jag också. Inte bra.

Inga kommentarer: