söndag 20 september 2009

Jag hatar söndagar

Jag har kommit fram till att jag hatar söndagar. Eller hatar kanske är ett för starkt ord, men ogillar. Den förra för att jag vaknade upp med massa jobbiga tankar om människor som försvunnit ur mitt liv, speciellt en särskild som ni säkert kan gissa er till. Denna för att mitt knä är fuckat efter morgonens löptur, men det ordnar sig säkert, för nu kan jag inte sluta springa när jag äntligen fått bukt på det och kommit till skott...

Jag har just nu en hemtenta att skriva som jag inte skriver på, jag tittar på film istället. Tidigare idag var det Risky Business med en löjligt ung Tompa C i huvudrollen, senare blir det the Talented Mr. Ripley med herrar Law, Hoffman och Damon, för att sedan när det blir mörkt skrivas på tentamen.

Das ist ja alles. Jag har för övrigt läst ut Stridens skönhet och sorg idag, den rekomenderas.

Inga kommentarer: